فلسطین بی سرپناه

فلسطین بی سرپناه
اخرین تحولات غزه
قالب وبلاگ

سامی ابوزهری، سخنگوی جنبش مقاومت فلسطینی حماس

سامی ابوزهری، سخنگوی جنبش مقاومت فلسطینی حماس

جنبش مقاومت فلسطین ، «حماس»،  حمله مرگبار اخیر رژیم اسرائیل علیه نوار غزه را محکوم کرد و گفت، این کشتار اراده‌ی فلسطینی‌ها را متزلزل نخواهد کرد.

 

 

«سامی ابوزهری» ، سخنگوی جنبش حماس، روز یک‌ شنبه (۲۰ ژوئیه، ۲۹ تیر) در واکنش به حمله مرگبار رژیم اسرائیل به منطقه الشجاعیه تاکید کرد، اسرائیل نمی‌تواند با این کشتار اراده ملت فلسطین را در هم شکند.

 

وی گفت: «اسرائیل به خاطر کشتن ده‌ها تن از زنان و کودکان فلسطینی تاوان سنگینی خواهد پرداخت.»

 

سخنگوی حماس همچنین افزود: «رژیم صهیونیستی در دستیابی به مقاصد و اهداف خود ناکام مانده است.»

 

به نظر می‌رسد حمله به منطقه شجاعیه شدیدترین حمله اسرائیل بعد از آغاز جنگ اخیر این رژیم علیه نوار غزه از هشت ژوئیه تاکنون باشد.

 

نظامیان رژیم اسرائیل در ساعات اولیه روز یک‌شنبه با گلوله باران منطقه شجاعیه در شرق غزه، دست کم ۵۰ نفر را کشتند و ده‌ها نفر را زخمی کردند.

 

رژیم اسرائیل از هشت ژوئیه ۲۰۱۴ میلادی در دور جدید تجاوزات مرگبار خود به نوار غزه، این منطقه فلسطینی محاصره شده را هدف حملات هوایی بی‌امان قرار داده و از اواخر روز پنج شنبه (۱۷ ژوئیه، ۲۶ تیر) با فراخوانی ده‌ها هزار نیروی ذخیره خود، عملیات زمینی علیه این منطقه را آغاز کرده است.

 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده دست کم ۴۱۰ نفر در جنگ اخیر رژیم اسرائیل علیه غزه کشته و حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

 

این در حالی است که بسیاری از مقامات کشورهای مختلف حملات هوایی و زمینی مرگبار رژیم اسرائیل علیه غیرنظامیان منطقه‌ی محاصره شده‌ی نوار غزه را محکوم کرده‌اند.

 

احمد الطیب، رئیس دانشگاه علوم اسلامی الازهر مصر، روز شنبه (۱۹ ژوئیه، ۲۸ تیر)، جنایات رژیم اسرائیل در نوار غزه را محکوم کرد و گفت: «حملات زمینی اسرائیل به فلسطینیان نقض قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی است و کشتار کودکان، ویرانی منازل و بی‌خانمان کردن خانواده‌ها جنایت علیه بشریت است.»

 

شیخ الطیب با صدور بیانیه‌ از اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی، شورای امنیت و همه سازمان‌های حقوق بشر خواست برای متوقف کردن حملات اسرائیل به نوار غزه هر چه سریعتر اقدام کنند.

 

این در حالی است که فعالان و شهروندان کشورهای مختلف جهان نیز با برپایی تظاهرات و اجتماعات ضد اسرائیلی، با مردم بی‌دفاع فلسطین ابراز همبستگی کرده و بر پایان هرچه سریعتر اقدامات وحشیانه رژیم تل‌آویو در نوار غزه تاکید کرده‌اند.

 

در تازه‌ترین اعتراضات، هزاران نفر در استرالیا به نشان همبستگی با ساکنان غزه تظاهرات کردند و از دولت این کشور خواستند شهرک‌سازی غیرقانونی اسرائیل در مناطق اشغال‌شده فلسطین را محکوم کند.

 

ساکنان و فعالان در سانتیاگو، پایتخت شیلی، نیز با برپایی تظاهرات گسترده به موج اعتراضات جهانی علیه تجاوزات رژِیم اسرائیل پیوستند.

 

شهرهای ترکیه از جمله استانبول و آنکارا نیز صحنه تظاهرات و اعتراضات مشابه علیه حملات اسرائیل در نوار غزه بوده است.

منبع: پرس تی وی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 30 تير 1393برچسب:gaza,غزه,مرگ بر اسرائیل,فلسطین, ] [ 21:18 ] [ mohammad-ansari ] [ ]
.: Weblog Themes By Aipac Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فلسطین بی سرپناه و آدرس gaza1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
آرشيو مطالب
امکانات وب
آیپاک


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






بک لینک
loxblog